tisdag 2 juli 2013

Senaste tiden

Jag ska inte säga att luften gått ur mig, men typ. Efter flytten, för drygt en månad sedan, och efterföljande uppackning, är jag "slö". Dock går det framåt, om än lite saktare vanligt. Därutöver funderar jag mycket... hur jag ska bygga köksbordet, vilka färger/mönster vi ska ha på ett par väggar och i vilka lådor/skåp diverse prylar ska placeras.

Gabriel har, tvärtom mig, kört hårt den första 1,5 veckan av semestern. Garaget är därför snart klart! Idag putsas bland annat lecadelen längst ner på garageväggen. Smidigt vid fall av spill. Pappa putsar det mesta och Gabriel hjälper lite med sänggaveln jag är på gång med. Lika som i förra huset... ett vinnande koncept som dock justeras lite denna gång. Tidigare var den vit (mdf). Nu använder vi plywood, vilken ska laseras svart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar