onsdag 12 juni 2013

tvättmaskinstrumpall

Jag nämnde en tvättmaskinstrumma som jag sparat i ett tidigare inlägg. Here it is... och i fint skick! :) Det var (för Gabriel) slitigt att få ur den från maskinen (som i övrigt slängdes) eftersom den satt som berget. Till höger är min idé - ett cirka 10 år gammalt urklipp som sitter i ett av mina album för pyssel och idéer. En dag, då jag har tid, ska jag tillverka en sådan där pall. Jag menar, det är ju inte varje dag man slänger en tvättmaskin så därför MÅSTE man spara då tillfälle ges!

2 kommentarer:

  1. Vad kallar man någon med detta beteende?....det var ju på tal här på bloggen för några dagar sen....hmmm, jo just det ja, Hamster!

    Du är dock mycket sötare än den där Viktor, puss puss.

    SvaraRadera
  2. Hallå hallå!
    Vad händer nu då? Här sitter man och uppdaterar och uppdaterar sidan men inte något nytt! ;-) Hr Ni kommit i ordning med alla möblerna och så?
    Kramar Neta & Andreas

    SvaraRadera