tisdag 21 maj 2013

Att orka

Här på bloggen är det dött och tomt (förutom Gabriels svar på på fråga om fläktar). Tomheten beror på att det är så himla överfullt i övrigt. Under de senaste veckorna har jag flängt hit och dit. Resan till Kina var toppen. Återkommer med några bilder där! Utöver det har det varit resor både söderut och norrut i tjänsten (se bland annat Vindelälven nedan... det enda jag saknade där var en glass) . Och inte bara det... vi har flyttat! Har nu sovit 2 nätter i huset :) Fast alla grejer överallt gör mig illamående. Det är grejer öööverallt. Lägenheten håller på att städas ur och som tur var hjälper mamma massor (tack). Behöver ta ledigt lite för att orka i mål känner jag...

I övrigt vill jag tipsa om andra som kommit igång! http://baskervilleshouse.wordpress.com/

2 kommentarer:

  1. Vad ni jobbar och sliter... Tänk att ni äntligen har flyttat in. Grattis! Har följt din blogg sedan start. Lika roligt varje gång att gå in och titta och se hur långt ni har kommit. När ni har kommit till rätta måste ni ta en lååååång paus. För man orkar inte hålla på varje kväll, varje helg. Hoppas ni får en skön och härlig semester med mycket vila och många härliga sovmorgnar. Kram från Irene på plan 3

    SvaraRadera
  2. Oh vad roligt, tack!! :)
    Vi planerar resa söderöver i sommar... hoppas att vi ses då!

    SvaraRadera